Post by awovomoton on Feb 24, 2022 15:41:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ punkty usterek kodów ▞▞▞
▞▞▞ Christmas Fever Cooking Games 2022 version ▞▞▞
To świetna gra na relaks. Bez dużego stresu. Nawet na trudniejszych poziomach. Kciuki w górę!!
Kocham ❣️❣️❣️❣️❣️ grasz 😙😙😙
Nie wiem
To dobra gra i zabawna, także moje dzieci grają w nią i cieszą się nią
Dobra gra
👌.
Absolutnie wściekła. Gram w tę grę codziennie od miesięcy. Osiągnąłem ponad 1300 poziomów. Pobrałem ostatnią aktualizację, ale kiedy próbowałem zagrać, ekran zamarł na fioletowym ekranie Game Face. Odinstalowałem go, myśląc, że po ponownym zainstalowaniu będę mógł grać od miejsca, w którym skończyłem, ale oczywiście nie, musiałem zacząć od nowa. Cały ten czas zmarnowany. Bardzo mi się podobała ta gra. 😡.
Fajna, chociaż mogłaby być dłuższa
9
To cudowna gra
Christmas Fever Cooking Games Arcade pwi
Lalbahadur Lalbahadur
zarabianie pieniędzy
Właśnie przyzwyczaiłem się do oryginalnej gry, kiedy ją aktualizowałeś. Nie lubię tego. W jednym z odcinków mówiono, aby nikt nie wpadł w zły nastrój. Nie skończyłem nawet przynosić jedzenia do stołu (zajęło to około 3 sekund), kiedy gra się zatrzymała, ponieważ klient, który właśnie przybył, był w złym humorze. Na serio??? Wchodzi do restauracji, zanim przygotuję jedzenie i gra się zatrzyma? Usunąłem tę grę. Nienawidzę aktualizacji. Wygląda jak gra dla dzieci.
fajnie do gry
Ta gra jest bardzo przyjemna i trudna, a także jest bardzo interesująca, więc pobierz tę grę Tak bardzo kocham tę grę
Christmas Fever Cooking Games Žaid. automat. gkr
Dałem tej grze 3 gwiazdki ✨ bo to niesamowite gry
😊😊😊😊😊😊😊😊.
fajnie spędzać czas na zabawie
👎👎👎👎👎😡😡😡😡😡😤😤😤😤🤬🤬🤬🤬😒😒😒🤮🤮🤮🤮😤😤😤😤👿👿👿👿👺👺👺👺☠️☠️☠️☠️.
Christmas Fever Cooking Games 街機 gav
Fajna gra, ale reklamy zawsze nie są dostępne do oglądania i zarabiania
😄.
Christmas Fever Cooking Games Arkaadmängud zsr
Bardzo lubię tę grę
Super