Post by awovomoton on Feb 24, 2022 15:25:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät kaikkea ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Match 3 2022 version ▞▞▞
Rakastin tätä peliä pitkään ja olisin antanut helposti 5 tähteä. Nyt mitä tahansa teen, en voi avata arkkuani tai saada palkintojani. Olen yrittänyt kaikkea mitä he sanovat tehdä monta kertaa, mutta se ei silti toimi. Hyvin pettynyt. Saattaa pian poistaa. Säästän kuitenkin rahaa! LOL
Olen erittäin tyytymätön peliin neljännen kerran, kun jouduin asentamaan uudelleen tasot 400. ja 700 teki niin kuin sanoit, mutta silti joko en lataudu tai menetän kaiken ja taas uusi nollaus uudelleenasennus ja sen lukitseminen ei toimi huolimatta kuinka monta kertaa teen mitä pyydät melko surullista, jos et kiinnitä huomiota siihen, mitä sanomme sinulle siitä, suosittelen sinua ostamaan luukut, ainakin sinulla on teeskentelyä etkä petä lasta
Angry Birds Match 3 Puzzel uup
Jos etsit peliä, jossa vietät päiviä yrittäessäsi päästä yhden laudan ohi ja joudut katsomaan yhä enemmän mainoksia jokaisen päivityksen myötä, tämä peli on sinua varten. Laudat on suunniteltu muuttamaan liikkeitäsi monta kertaa, kun se antaisi sinun voittaa, ne yrittävät pakottaa sinut käyttämään rahaa ylimääräisiin liikkeisiin. Ajastetuissa bonuksissa sinun on napsautettava niin monta näyttöä, että tuhlaat osia ajasta. Se oli joskus kunnollinen peli, mutta ei enää.
Liian monta maksaa pelatakseen pisteitä. Tarvitsee lisää liikkeitä. Pitäisi olla peli, ei hauska kokemus, joka houkuttelee käyttämään rahaa
Toistaiseksi se on hauska peli, erilainen, mutta hauska
Olen pelannut tätä peliä nyt pari vuotta. Rahan käyttäminen siihen. Se on niin söpö ja hauska peli. Vaikka pelaan edelleen, en käytä enempää rahaa. Inhoan todella sitä, että arkkujen kolikoiden määrä nousi 500:sta 1500:aan. Oli niin hauskaa avata arkkuja. Nyt aarteet ovat tyhmiä. En halua, että lankarullat tekevät asusta. Se vain näyttää ahneelta.
Joka kerta, kun sinun on päivitettävä tallennustilaa, en anna minun jatkaa, ellen poista viestintäni. Ainoa vaihtoehto on aloittaa peli uudelleen alusta.
Vau
On sääli, että näet ilmeisen yrityksen kehittäjien yrittäessä tehdä rahaa ihmisiltä. Tarkoitan, että tiedämme, että kaikki pelit tekevät tämän, mutta tämä on oikean rahan imurointi. Harmi, se olisi hauskaa.
Rakastan tätä peliä ja antaisin sille 5 tähteä, mutta mainokset saavat pelin jäätymään ja sinun on käynnistettävä se uudelleen. Kun aloitat pelin uudelleen, menetät pisteet ja palkinnot, joita työskentelit. Korjaa tämä. Kiitos.
Hauskaa! Mutta sen pitää olla isompi!
Upea ottelupeli, hauskoja otteluhahmoja, mahtavia ja jännittäviä tehosteita! Jos etsit ottelupeliä ja nautit päivistä rannalla, voit kokeilla tätä peliä. Tässä pelissä ei ole sitä kiihkeää hypertä, että sinun täytyy saada se ottelu tai muuten tuntea, heh, ainoa tai muuten sinun vuorosi on hyvin nopeasti ohi. On erittäin nautinnollista ja hauskaa, että peli kestää hieman pidempään ja saa minut hymyilemään, vastaa tai ei. Vielä yksi asia, rakastan pienen linnuni pukemista.
olisi viiden tähden arvostelu, mutta ärsyttävät mainokset pettävät, etenkin 45 sekunnin mainokset, en koskaan katso niitä, käytä aikaa vedenkeittimen laittamiseen...
Erittäin hauska. ei koskaan kaipaa pelin loppuun saattamista, joten voit silti saada lintuapua koko pelin ajan. Monissa tämän tyyppisissä peleissä voittaminen kestää kauemmin. Pikkulintujuhlaasut ovat myös söpöjä ja hauskoja.
viihdyttävä peli
hyvä peli
Tämä peli on toinen valintani kolmesta. Lopetatko pelini ennen kuin se on valmis, koska tapahtuma on ohi? Roska! Se suututtaa minua tarpeeksi poistaakseni asennuksen, jos vastaava peli oli olemassa. Rakastan peliä ja konseptia, mutta vihaan bs:tä ja keskeytyksiä. Ja Jumalan rakkaudesta, ÄLÄ SEIKKO PELIIN, JOTKA OLEN TYÖSTÄNYT PÄIVIÄ JÄLLEEN, vain koska tuo tapahtuma päättyi juuri sillä hetkellä!!! Päivitys vaaditaan... päivitykset eivät ole vaihtoehto, ja kun päivitys on saatavilla, sinun on lopetettava sovelluksen päivittäminen, ja jokainen päivitys putoaa keskelle ajastettua ilmaista peliä. En vain valita kuukauden pelin jälkeen, vaan olen pelannut tätä peliä vuosia! Hyvä peli, paska johto!
Tämä peli huijaa sinut pois lahjoista/palkinnoista sekä niiden tarjoamista lisäliikkeistä. En ole pelannut vähään aikaan juuri tästä syystä. Puhumattakaan sinun on pakko päivittää, vaikka et ehkä haluaisikaan. Minulta veloitettiin myös kaksinkertainen maksu ostoksista, joita en tehnyt. Sitten rangaistaan, kun haluan tehdä ostoksia.
Pidin tästä pelistä, mutta pääsin tasolle 163, enkä päässyt pidemmälle.
Ei saa yhteyttä googleen
Olen rakastanut tätä peliä, mutta nyt olen jumissa silmukassa, jossa se käskee minua päivittämään, ja sitten kun menen pelikauppaan, päivitysvaihtoehtoa ei ole, joten en voi jatkaa pelaamista. Korjaa tämä!
Kun yritän pelata, peli kehottaa minua päivittämään sen. Päivitystä ei kuitenkaan ole saatavilla. Ainoat vaihtoehdot ovat "poistaa" tai "avaa", mutta kun avaan sen, en voi toistaa sitä, koska se käskee päivittämään!!!Se on ok peli VAIN, jos sinulla on Facebook-tili, jota minulla ei ole. Minun pitäisi pystyä pelaamaan kaikesta huolimatta. Mutta en saa "punaisia kristalleja" ilman fb:tä. PYH HUMPUUKIA! Poistin asennuksen.
Virheet ovat poissa edellisen päivityksen jälkeen - mutta peli on nyt järjettömän vaikea. se vie pelistä nautinnon, kun olet jumissa tasolla yli viikon, eikä siksi, että haiseisit, vaan koska peli kieltäytyy antamasta sinulle mitään vertaamisen arvoista. Tuntuu siltä, että ainoa tapa ylittää tietyt tasot on ostaa lintuja tai maksaa pelaamisesta lisäliikkeistä. Tiedän, että useat ystäväni olivat juuttuneet samalle tasolle kuin minäkin viikkoja peräkkäin. Tämä on maksullinen peli. Ei siinä mitään ilmaista.
Pelannut monta vuotta. Taso 2600, siinä ei vain ole uusia ominaisuuksia. Sama ol sama ol.
The Cook - 3D Cooking Game Casual sifz
Poistan tämän kehittäjien niukouden perusteella. Tein kovasti töitä päästäkseni Vanilla Leaguen huipulle ja ponnisteluistani ja käytetyistä rahoistani sain vain viisi helmiä ja yhden heikon boosterin. Olisin odottanut enemmän voittamalla turnauksen, joka sisälsi erittäin kovia tasoja. Miksi pelit eivät ole enää hauskoja? Tuntuu kuin kehittäjät haluaisivat meidän vain käyttävän rahaa ja olevan turhautuneita. Palaan ristisanatehtäviin.
Tämä peli on erittäin koukuttava tasolla 2678, sen pelaaminen on hauskaa. Jatka hyvää työtä loistava peli
1. Pakotat Facebookin sisäänkirjautumisen " Facebook ei ole luotettava, se on puolueellinen ja varastaa tietosi kuvia videoita... jne. Vaikka " Google on sama tapa, Google-tiliä ei voi valita, jos haluat Android-laitteesi toimiakseen ainakin käyttäjille, joilla ei ole pääkäyttäjän asemaa. " Lisää Google Play -kirjautumisvaihtoehto
Ennen rakastin sitä, ei sen jälkeen, kun se muuttui Leaguesiksi koko ajan. Olen voittanut ja sijoittunut liigapeleihin, mutta en aina halua pelata liigassa, koska menetän sijoitusni, jos en saa tarpeeksi korkeita pisteitä, enkä aina voi uppoaa kymmeniä tunteja pelaamiseen. Haluaisin vaihtoehdon, en "laukaise lintu ja aloita liigat". Voisin harkita luokitustani uudelleen, jos se muuttuisi, mutta tällä hetkellä en yksinkertaisesti edes pelaa peliä enää.
Tarpeeksi hyvä peli, mutta et voi pelata off-line-tilassa, mitä oletat, no ei minun puhelimeni joka tapauksessa. Sen avulla voit pelata sillä tasolla, jolla olit, mutta siinä se. Se ei myöskään rekisteröi, että olet voittanut kyseisen tason.
Ei saa enää vapaata rintaa. Se näyttää 1:n kuvakkeen yläpuolella, mutta kun menen siihen, minun on käytettävä kultaa (ei mainosta), ja sitten lukee 8 tuntia seuraavaan rintaan.
Angry Birds Match 3 પઝલ zmye
Angry Birds Match 3 Sestavljanke utv
Kolikoideni käyttäminen boostereiksi tai aikaa ja asujen hankkiminen hahmoille on BS!korjaa se - asut eivät auta ketään pelissä, eivätkä useimmat välitä siitä, miltä hahmot näyttävät / heillä on yllään. Itse haluan boostereita, jotka auttavat pelissä.
On ollut tätä peliä muilla puhelimilla...viime kerralla peli jäätyi... jatkuvasti 😕
Arvosanaani tarkistaessani se jäätyy paljon, ERITTÄIN turhauttavaa
Rakasta tätä peliä! Hei kehittäjät! Voimmeko saada tavan ostaa vanhoja kausitarjouksia? Jalokivillä vai dollarilla? Sain uuden puhelimen ja edistymiseni siirtäminen meni pieleen ja menetin kuin kokonaisen vuoden kausiasuja! Ole kiltti! Vaikka se on kuin todella vanha 6 kuukautta vanhenemisen jälkeen? tai kun olemme saavuttaneet tietyn tason tai jotain? Kiitos! KIITOS MYÖS SOOOOOOOOOOOOSI paljon siitä, että pääsit eroon lammen tasoista ja lisäät 3 ylimääräistä liikettä mainoksen katsomiseen kerran tunnissa! PALJON PAREMPI NYT!👍👍
Minun piti asentaa tämä sovellus uudelleen, mutta nyt en saa sitä ylittämään tasoa 4. Mitä tapahtui? PÄIVITYS Olen nyt asentanut tämän sovelluksen uudelleen kolme kertaa yrittääkseni saada sen toimimaan. Se juuttuu aina tasolle 4 eikä mene pidemmälle. Sen poistaminen lopullisesti.
Angry Birds Match 3 Puzzle quiw
Kivaa toimii ja huippuhyvä musa 😀
HYVÄ
Koukuttava
Tämä peli oli alussa hauska, mutta ne imevät sinut sisään ja kun saavutat tietyn tason, tasojen ylittäminen on entistä vaikeampaa ja vaikeampaa, sitten se pakottaa sinut ostamaan jalokiviä, jotka auttavat sinua eteenpäin. Uskon, että olen nyt tasolla, jota on mahdotonta voittaa, ja kieltäydyn maksamasta rahaa voittaakseni sen!Joskus vietät päiviä tasolla, jolla yrität voittaa sen! Sitten kun olet vihdoin voittanut sen ja siirryt seuraavalle tasolle, saat saman dang-ongelman How! Miten tämä on hauskaa? Se ei ole!
Annan sille ehkä enemmän pisteitä, kun olen pelannut sitä enemmän.
Ihan jees dimangipeli